حضور دنای در بیست و دومین نمایشگاه لوازم خانگی

folder_openاخبار دنای
commentبدون دیدگاه

 

طبق روال سالهای گذشته، امسال نیز، نمایشگاه لوازم خانگی با حضور برندهای نامدار لوازم خانگی برگزار می‌شود. بیست و دومین دوره‌ی این نمایشگاه، کمتر از یک ماه دیگر، از 29 آذر تا 2 دی ماه 1401 در محل دائمی نمایشگاههای بین‌المللی تهران توسط انجمن صنایع لوازم خانگی ایران برپا می‌گردد.

 

هدف از برگزاری:

این رویداد مانند اغلب نمایشگاههای مهم داخلی و بین‌المللی فرصت بسیار خوبی برای نمایش تولیدات و توانمندیهای شرکتها و رشد کسب و کار آنان فراهم کرده است. علاوه بر نمایش محصولات، عقد قرارداد همکاری و تبادل اطلاعات با مشتریان و همینطور شرکتهای مشابه، منجر به رشد و توسعه‌ی صنعت لوازم خانگی کشور می‌شود.

برندهای محبوب صنعت لوازم خانگی نیز در این رویداد مهم حضور خواهند داشت. تغییرات مداوم تکنولوژی، ظهور کالاهای جدید و متنوع، عدم آشنایی و نداشتن اطلاعات کافی مصرف‌کنندگان باعث شده است که رقابت  شدیدی میان تولیدکنندگان صورت بگیرد که همین موضوع از علل مهم برگزاری نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی است.

 

طیف محصولات:

نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی، طیف وسیعی از تولیدات مانند انواع محصولات صوتی و تصویری، گرمایشی و سرمایشی، تمام قطعات مصرفی، ماشینهای شوینده، انواع ظروف و سرویس و لوازم آشپزخانه و پخت و پز را شامل می‌شود.

 

محورهای برگزاری:

درباره‌ی محورهای اصلی نمایشگاه لوازم خانگی می‌توان از معرفی و عرضه‌ی انواع لوازم خانگی، معرفی جدیدترین محصولات تولید شده و ارائه خدمات مرتبط با گارانتی محصولات نام برد.

 

تاریخچه برگزاری نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی:

اولین دوره‌ی این نمایشگاه در سال 1380 در تهران برگزار شد. به دلیل نوپا بودن این نمایشگاه در آن زمان، چالشهای زیادی در برگزاری این رویداد مهم وجود داشت؛ به مرور زمان در دوره های آتی، کمتر و کمتر شد. تا کنون بیست و یک دوره از این نمایشگاه برگزار شده است.

 

نمایشگاه لوازم خانگی 1401

دعوت از بازدید کنندگان:

بازدید از این نمایشگاه برای عموم، آزاد است. دنای از شما علاقه‌مندان و فعالان حوزه لوازم خانگی دعوت می‌کند از تاریخ 29 آذر تا 2 دی ماه 1401 از ساعت 8 صبح الی 15 بعدازظهر، از غرفه‌ی دنای، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، سالن 38A دیدن فرمایید.

 

Tags: , , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست