بهترین روشها برای انتخاب اسپیکر خانگی

folder_openاخبار دنای, مقالات
commentبدون دیدگاه

بهترین روشها برای انتخاب اسپیکر خانگی

 

شما چطور اسپیکر خانگی انتخاب می‌کنید؟ بر اساس جیب خود انتخاب می‌‌کنید یا هرچه که در زمره‌ی بهترینها باشد، انتخاب شما همان است؟ از گروه که باشید، بهتر است بدانید بهترین گزینه برای خرید اسپیکر خانگی، لزوما بهترین انتخاب برای شما نیست. بهتر است پیش از خرید اسپیکر خانگی و به طور کل سینمای خانگی، کمی وقت بگذارید و بررسی کنید تا بر اساس شرایط مختلف و عوامل گوناگون بهترین انتخاب را داشته باشید. برای شناخت بهترین روشها، با ما به سفر خرید اسپیکر خانگی، از تصمیم تا خرید نهایی، بیایید.

 

  • بودجه‌ی موردنظر را تعیین کنید.

مانند هر خرید دیگری، خریدن سینمای خانگی و اسپیکر خانگی، مستلزم برنامه‌ریزی مالی است. به ویژه که مواردی مانند اسپیکر خانگی، خریدهای مداوم و هرروزه نیستند که جای آزمون و خطا در آنها زیاد باشد. معمولا این موارد، هر چندسال یک بار اتفاق می‌افتند. پس بهتر است با درنظر گرفتن جوانب مختلف این تصمیم، میزان هزینه را برآورد و مشخص کنید.

 

  • فضایی را که قرار است اسپیکرها در آن قرار بگیرند اندازه‌گیری کنید.

اندازه‌ی فضایی که قرار است اسپیکرها در آنجا گذاشته شود، در انتخاب تاثیر می‌گذارد. بعضی اسپیکرها، الزاما باید میزان فضای مشخصی اطراف خود داشته باشند تا صدای آنها کیفیت بهتری داشته باشد. همین امر، تعداد گزینه‌های شما را محدودتر می‌کند و انتخاب آسانتر می‌شود. البته همه‌ی اسپیکرها شرایط مشابه ندارند اما درنظر داشته باشید شما با وسیله‌ای روبه رو هستید که با امواج صوت کار می‌کند و عوامل زیادی می‌توانند روی آن اثر بگذارند.

 

  • رومیزی یا ایستاده؟ تصمیم بگیرید.

ابتدا در نظر بگیرید چه مدلی برای شما مناسب تر است. اسپیکرهای خانگی ایستاده به طور عام با صدای بلندتر و قوی تر درنظر گرفته می‌شوند. اما این موضوع همه‌جا و درمورد همه‌ی اسپیکرها صادق نیست. به طور کلی‌تر، درنظر بگیرید با چه حجم صدایی موسیقی گوش می‌دهید؟ اسپیکر ایستاده برای شما مناسبتر است یا همان اسپیکرهای رومیزی، جان کافی به مهمانی شما می‌دهند؟

 

  • بین مجموعه‌ی تک سیمی اسپیکر و 2 مجموعه‌ی جداگانه انتخاب کنید.

برخی اسپیکرها، یک مجموعه‌ی اتصال سیم دارند، با این روش، فرکانسهای صدا همه از یک سیم عبور داده می‌شود. اسپیکرهایی که 2 ست کابل دارند، صداهای بالاتر و صدای زیرتر را به صورت جدا پخش می‌کند و در نتیجه، صدا شفافتر و خالص‌تر به گوش می‌رسد. در انتخاب این عامل، توانایی پخش آمپلی‌فایر مهم است.

 

اسپیکر خانگی

  • اگر فرزند نوپا یا حیوان خانگی دارید، بیشتر دقت کنید.

بخش‌های مختلف اسپیکر خانگی، به ویژه توییتر، ظریف بوده و در برابر شیطنتهای کودک خردسال و کنجکاو یا گربه‌ی بازیگوش شما آسیب‌پذیر هستند. پس در هنگام انتخاب و خرید اسپیکر خانگی، به این موارد دقت بیشتری داشته باشید. به ویژه اگر اسپیکر دیجی دار یا رقص نوردار در گزینه‌های شما هستند.

 

  • تلویزیون هوشمند تهیه کنید.

اگر هنوز تلویزیون مناسب سینمای خانگی ندارید، تهیه کنید. زیرا این تلویزیونها به راحتی به اسپیکر خانگی حرفه‌ای وصل می‌شوند.

 

برای خرید اسپیکر خانگی مناسب به این صفحه مراجعه کنید.

Tags: , , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست