حضور شرکت دنای در نمایشگاه لوازم خانگی 98

حضور دنای در نمایشگاه لوازم خانگی 98

در این نوشته شما می‌توانید تور مجازی حضور شرکت دنای در نمایشگاه لوازم خانگی 98 را مشاهده کنید.

در دنیای امروز، تحولاتی که در همه بخش‌ها و در بازار رخ می‌دهد، فضایی را ایجاد کرده است که مصرف‌کنندگان بتوانند از بین چند گزینه، محصول یا خدمات مورد نیاز خود را انتخاب کنند. اما یکی از مهمترین مشکلاتی که بسیاری از شرکت‌های فعال در بخش‌های مختلف با آن روبرو هستند این است که فاصله فیزیکی بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان افزایش یافته و این دو گروه ارتباط محدودی با یکدیگر دارند.

دنای و مدیران آن معتقدند نباید سؤالات مشتریان در مورد شرکت و محصولات آن، فقط با تماس و ایمیل پاسخ داده شوند و در طول یک دهه فعالیت خود سعی نموده با حضور در نمایشگاه‌های تخصصی صنعت، کالاها و خدمات خود را برای عموم مردم به نمایش بگذارد.


دنای با مشارکت فعال و همه ساله در نمایشگاه‌ها فرصتی را برای خریداران ایجاد می‌کند که از نزدیک محصولات را تجزیه و تحلیل کنند و درک عمیق‌تری از محصولات و برند داشته باشند. چرا که خواسته‌ها و انتظارات مشتریان برای دنای بالاترین اهمیت را دارد و با حضور در نمایشگاه سعی در برقراری ارتباط نزدیک با آن‌ها داشته تا نیازهای آن‌ها را درک کند و متناسب با نیاز آن‌ها به توسعه محصولات جدید بپردازد.


با حضور در نمایشگاه های تخصصی تجاری، دنای علاوه بر ملاقات حضوری با مشتریان فعلی خود، فرصت برقراری ارتباط متقابل و رو در رو را برای مشتریان بالقوه‌ای که قصد تجارت با دنای را در آینده دارند، فراهم می‌کند تا از نزدیک با محصولات، پرسنل و فرهنگ سازمانی آشنا شوند.

همچنین دنای نمایشگاه را به عنوان بهترین بستر و بهترین زمان برای معرفی محصولات جدید خود می‌داند تا مخاطبانش بیشتر با ویژگی‌ها و امکانات محصولات جدید آشنا شوند و از آن‌ها بازخورد بگیرد.

برای مشاهده تور مجازی نمایشگاه 98 کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست