خدمات برش و روکش MDF

خدمات برش و روکش MDF

شرکت مهر مینا الکترونیک با در اختیار داشتن سال‌ها تجربه و دانش فنی و همچنین دستگاه‌ها و تجهیزات کارگاهی پیشرفته و دقیق در صنایع چوب مانند: دستگاه های CNC چوب، دستگاه برش چوب، دستگاه سمباده، دستگاه پیشرفته‌ی PVC زن ، دستگاه برش روکش PVC، دستگاه ویکات و دستگاه ممبران، آماده ارائه خدمات برش و روکش MDF با سرعت و دقت بالا و با تلرانس چند هزارم و مطابق با طرح و نقشه شما می‌باشد.

با توجه به اینکه سرمایه اولیه مورد نیاز برای خرید این دستگاه‌ها و راه‌اندازی پروسه آن‌ها هزینه‌بر و زمان‌بر بوده و نیازمند سرمایه اولیه بالایی است؛ همچنین به کارگیری آن‌ها نیز نیازمند تخصص مختص به خود است، ما می‌توانیم در زمان و هزینه شما صرفه‌جویی کرده و خدمات مورد نیازتان جهت برش و روکش MDF را با کیفیتی بی‌نظیر، با دستگاه‌ها و تجهیزاتی که جزو برترین برندها در صنعت چوب هستند، ارائه دهیم.

از مزیت‌های مهم خدمات برش و روکش ام دی اف در مهر مینا الکترونیک می‌توان به سرعت، دقت عمل و ظرافت دربرش، تلرانس‌های ابعادی دقیق، ضایعات حاصل از تولید بسیار پایین، قطعات تولیدی یکسان و تطابق بالای تولید قطعه دوم با قطعه اول اشاره کرد که تاکنون توانسته با ارائه این خدمات نیاز بسیاری از صنایع را مرتفع سازد.

مزیت‌های خدمات برش و روکش MDF مهر مینا الکترونیک

برخورداری از دستگاه‌های پیشرفته صنعت چوب

سالن برش چوب مهر مینا الکترونیک مجهز به دستگاه‌های Sliding table saw، CNC machine، Sanding riller، Wrapping machine ، PVC paper cutting machine، V-Cut machine Vacuum press است که همه آن‌ها جزو به‌روزترین و مجهزترین دستگاه‌های برش چوب هستند و کیفیت بالای قطعه را تضمین می‌کنند. در ادامه مشخصات فنی و ظرفیت این دستگاه‌ها ذکر گردیده است.

 

دستگاه برش چوب Sliding table saw

دستگاه برش چوب Sliding table saw

سالن چوب شرکت مهر مینا الکترونیک مجهز به دستگاه برش چوب با برند Joway می‌باشد که به دلیل داشتن پایداری و دامنه حرکت صاف، برش‌های دقیق و تمیز را امکان‌پذیر می‌سازد.

مشخصات دستگاه برش چوب

مقدارویژگیها
570*1000Rectified cat iron fixed table dimension(mm)
380*3800Sliding table dimension(mm)
3000/4000/5000Main blade speed(rpm)
Manual(0 - 45)Blade tilting adjustment(digree)

دستگاه cnc چوب (CNC machine)

دستگاه cnc چوب (CNC machine)

جهت شکل‌دهی به قطعات در این سالن از دستگاه cnc(Computer Numerical Control) چوب استفاده شده که دارای گونیای هوشمند پنوماتیک است و ما را قادر می‌سازد انحنای مورد نظر شما را ایجاد کنیم. از مزیت‌های دستگاه سی ان سی مورد استفاده مهر میناالکترونیک می‌توان به: سرعت و دقت بالای برش قطعات، افزایش قابل توجه راندمان و کاهش ضایعات، کاهش خطای انسانی، قابلیت تکرارپذیری و ماشین‌کاری قطعات به صورت سری اشاره کرد.

مقدارمشخصات
42000*2100*235Standard workable area(mm)
1-24000Spindle speed(rpm)
9Power output router spindle(kw)
For 8 toolsTool support

دستگاه سمباده Sanding riller

دستگاه Sanding riller

سالن چوب ما مجهز به دستگاه سمباده می‌باشد که جهت ساییدن و پرداخت از آن استفاده می‌کنیم. ما برای برداشتن خط و خش و پستی و بلندی‌های ایجاد شده بر سطح قطعات در اثر فراوری با دیگر دستگاه‌های سالن، به دقت آن‌ها را سمباده می‌زنیم.

مقدارمشخصات
200Working thickness(mm)
1.5(with frequency controlMotor power(kw)
50-400Rotation speed(rpm)
0.37Lifting motor power

دستگاه برش روکش پی وی سی  PVC paper cutting machine

دستگاه برش روکش pvc

با این دستگاه روکش pvc، متناسب با اندازه قطعات برش داده می شود.

مقدارمشخصات
25-1350Width of PVC or paper(mm)
Stepless speed regulation Speed
1.1Total power(kw)
1900*900*1150Overall dimensions(mm)

دستگاه پیشرفته‌ی PVC زن (رپینگ Wrapping machine)

دستگاه رپینگ Wrapping machine
با استفاده از دستگاه رپینگ، روکش PVC بر روی قطعات، چسبانده می‌شود. حداکثر ضخامت PVC که با این دستگاه می‌توان روکش کرد،  0.14 میلیمتر است.

مقدارمشخصات
600Maximum wrapping width(mm)
0-15Wrapping speed(m-min)
5.5Total power(kw)
4000*1500*2100Overall dimensions(mm)

دستگاه وی کات V-Cut machine

دستگاه وی کات V-Cut machine

 

برای اینکه قطعات سه وجهی شوند تا کنار هم قرار گیرند، این دستگاه پشت قطعه را مانند وی انگلیسی تا نزدیکی روکش برش میزند و به راحتی محصول را خم می‌کند و به این ترتیب بدون هیچگونه درز و آسیب به روکش یک زاویه 45 درجه ایجاد می‌کند.

مقدارمشخصات
2500*900*25Processing scope(mm)
230Diameter of saw(mm)
25.4Diameter of cutter shaft(mm)
16Round trip time(s)

دستگاه ممبران سه سینی Vacuum press

دستگاه ممبران

 

دستگاه پرس وکیوم (ممبران) شرکت مهر مینا الکترونیک سه سینی بوده و برای چسباندن انواع روکش‌های پی وی سی بر روی MDF که دارای ضخامت بیشتر تا 0.35 می‌باشند، استفاده می‌شود. این دستگاه سرعت پایینی دارد و روکش‌هایی که انجام می‌دهد ضخامت بالایی دارند. دستگاه پرس وکیوم که عموماً به آن ممبران نیز گفته می‌شود علاوه بر روکش کاری، جهت خم کاری، روکش طبیعی و پرس چوب هم استفاده می‌شود.

کنترل قبل از تولید

قبل از تولید در مهر مینا الکترونیک، برای پروژه شما زمان قابل توجهی توسط کارشناسان فنی ما گذاشته خواهد شد و فایل طراحی شده شما با تولید نمونه تست خواهد شد. بدین ترتیب نقاط حساس و مشکل آفرین در کار را قبل از تولید پیش بینی کرده و به کمک شما در طراحی اصلاح می‌کنیم.

سرعت بالای تولید

با توجه به اینکه زمان برای تولیدکنندگان جهت فرآیند توسعه محصولاتشان حائز اهمیت است، ما در مهر مینا الکترونیک می‌توانیم سرعت بالای تولید را با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته که دارای سرعت و دقت بالا هستند، تضمین می‌کنیم. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا قطعات شما در زمان تعیین شده تحویل داده شود و چرخه توسعه محصول شما بدون اتلاف وقت به مرحله تولید برسد.

ارسال سریع و ایمن سفارشات

شرکت مهر مینا الکترونیک برای ارسال سفارشات از معتبرترین و ایمن‌ترین شرکت‌های حمل بار استفاده می‌کند و تمام نکات ایمنی را برای بسته‌بندی قطعات به کار می‌گیرد تا سفارشات شما در برابر هرگونه ضربه و فشار ایمن و در کمترین زمان به دستتان برسد.

از نمونه کارهای مهر مینا الکترونیک در زمینه برش و روکش ام دی اف می‌توان به قطعات محصولات خود شرکت اشاره کرد که گواه بر کیفیت تولید و مهارت اثبات شده این شرکت می‌باشد و شما می‌توانید از کیفیت بالای قطعات تولیدی خود اطمینان حاصل کنید.

نمونه خدمات MDF 16

نمونه خدمات MDF 15

نمونه خدمات MDF 14

نمونه خدمات MDF 13

نمونه خدمات MDF 12

نمونه خدمات MDF 11

نمونه خدمات MDF 10

نمونه خدمات MDF 9

نمونه خدمات MDF 8

نمونه خدمات MDF 7

نمونه خدمات MDF 6

نمونه خدمات MDF 5

نمونه خدمات MDF 4

نمونه خدمات MDF 3

نمونه خدمات MDF 2

نمونه خدمات MDF 1

سالن برش و روکش MDF مهر مینا الکترونیک

راه‌های ارتباط با کارشناسان مهر مینا الکترونیک جهت ثبت و پیگیری سفارشات

امکان جلسه حضوری و بازدید از کارخانه و دستگاه‌های مونتاژ برای شرکت‌ها با هماهنگی قبلی وجود دارد. برای دریافت خدمات، فرم سفارش زیر را پر نمایید کارشناسان ما در کوتاه‌ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.

تهران
کارشناس خدمات مونتاژ DENAY حامد رحیمی شماره تلفن ثابت 32-37779231-026 داخلی 3000 ساعت پاسخگویی: 07:30 الی 19:30 کل روزهای هفته
09374978057 ساعت پاسخگویی:07:30 الی 19:30 کل روز های هفته . ارتباط آنلاین: فعال در کلیه شبکه های اجتماعی ساعت پاسخگویی: 07:30 الی 24:00
فهرست