طرح ویژه خرید اقساطی تلویزیون دنای شروع شد

folder_openاخبار دنای
commentبدون دیدگاه
خرید اقساطی تلویزیون

طرح خرید اقساطی تلویزیون دنای با کارمزد ماهیانه 1.25 درصد در اقساط 24 ماهه شروع شد.

شرکت مهر مینا الکترونیک (برند دنای) برای توسعه شبکه فروش و پاسخگویی به نیازهای مخاطبان، طرح های متنوع فروش اقساطی را کلید زد از مهمترین این طرح ها می توان به طرح فروش اقساطی 10 ماهه ویژه همه و طرح فروش اقساطی ویژه سازمان ها اشاره کرد.

برند دنای یکی از برترین برندهای تولید کننده لوازم صوتی و تصویری مانند انواع تلویزیون، اسپیکرهای خانگی و گیرنده های دیجیتال است که با 9 سال سابقه فعالیت در این صنف به پیشرفت چشمگیری دست یافته و به عنوان برند با اصالت و خوشنام در بازار شناخته می شود.

مجموعه مهر مینا الکترونیک با توجه به شرایط اقتصادی، تحریم های ظالمانه و کاهش قدرت خرید مردم این طرح مبتکرانه را پیاده سازی کرد تا مشتریان شایسته این برند به صورت مستقیم از دفتر مرکزی با کمترین قیمت خرید اقساطی تلویزیون و اسپیکر خانگی داشته باشند.

در این طرح مشتریان با توجه به شرایطی که در بخش طرح های فروش اعلام گردیده مدارک خود را به واحد اعتبارات ارسال و بعد از 48 ساعت کاری بررسی و نتیجه جهت خرید اعلام خواهد گردید.

بعد از تایید واحد اعتبارات مشتریان می توانند تا سقف 20 میلیون تومان با شرایط پرداخت 20 درصد نقد، مابقی در 24 ماه با کارمزد ماهیانه 1.25 درصد به صورت اقساطی خرید انجام دهند.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر کدام از این طرح ها، به صفحه طرح های فروش دنای مراجعه کنند و یا با شماره تلفن های شرکت جهت دریافت مشاوره تماس حاصل نمایند.

Tags:

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست