چطور رقص نور اسپیکر خانگی را فعال کنیم؟

اسپیکر خانگی چی بخرم؟ دیجی4 دنای

 

چگونه رقص نور اسپیکر خانگی را فعال یا غیر فعال کنیم؟ راهنمای فعال سازی رقص نور

اسپیکرهای خانگی، یکی از ابزارهایی هستند که در پخش موسیقی و گرم کردن مهمانی، کاربرد اساسی دارند. برای سالها، تنها وظیفه‌ای که اسپیکرها داشتند، پخش موسیقی بود و قابلیتی جدا از پخش صدا در خود نداشتند. پس در مجالس عروسی یا حتی مهمانیهای منازل، در کنار آنها، مجموعه‌ای از چراغهای رقصان با انواع رنگها و الگوهای نورافشانی قرار داده می‌شدند. این رنگها، هیجان فضا را چندبرابر می‌کردند.

اسپیکر دیجی دار دنای

روش فعال سازی رقص نور اسپیکر خانگی

یکی از قابلیتهایی که چندی است به اسپیکرهای خانگی اضافه شده است، رقص نور است. اگرچه از اضافه شدن رقص نور به اسپیکر خانگی، مدت زیادی نمی‌گذرد، اما در همین مدت، اسپیکرهای رقص‌نوردار حسابی جای خود را در بازار محصولات صوتی و تصویری و خانه‌ها باز کرده‌اند. تلفیق دستگاه پخش موسیقی و صدا با رقص نورهای رنگی، جذاب و چشمگیر است، نه؟!

معمولا رقص نورها RGB هستند. RGB مخفف حروف اول Red=قرمز، Green=سبز و Blue=آبی است. در صنعت روشنایی، محصولاتی که قابلیت تغییر رنگ دارند RGB یا فول‌کالر نام دارند. با ترکیب این سه رنگ، 16 میلیون رنگ تولید می‌شود. این رنگها در اکثر اسپیکرهای رقص نوردار، با تعدادی لامپ LED و الگوهای گوناگون نوری دیده می‌شوند.

چگونه رقص نور اسپیکر را فعال کنیم

در اسپیکرهای دنای، رقص نور با لامپ LED و RGB هستند. روش فعال کردن آنها نیز، آسان است. وقتی محصول را باز می‌کنید، کابلهایی را که در کارتن آن قرار داده شده اند، طبق دستورالعمل وصل کنید. سپس با استفاده از کلید روشن/خاموش (Power) پشت دستگاه، اسپیکر را روشن کنید.

پس قبل از فعال کردن رقص نور اسپیکر خانگی ابتدا باید کابل های برق و رقص نور اسپیکر خانگی را نصب و بعد خود اسپیکر را روشتن کنید. سپس طبق فرایند پایین ادامه دهید.

چگونه اسپیکر را روشن کنیم؟

چگونه اسپیکر را روشن کنیم؟

پس از روشن کردن اسپیکر، طبق دفترچه، کلیدی را که مربوط به روشن کردن رقص نور است روشن کنید و از تنوع رنگی و شکل آن لذت ببرید.

اگر اسپیکر خانگی شما دارای تنوع رقص نوری باشد و این قابلیت در پنل یا کنترل دستگاهتان باشد می توانید مدل رقص نور را نیز تغییر دهید از دکمه LED MODE یا LED: ON/OFF می توانید با توجه به سلیقه خودتان نوع رقص نور را تغییر دهید و همچنین برای تغییر رنگ رقص نور از دکمه های روی کنترل یعنی کلیدهای R, G, B و FLASH نیز می توانید استفاده کنید.

چگونه رقص نور اسپیکر خانگی را غیر فعال کنیم؟

همانطور که مشاهده می کنید با تغییر وضعیت دکمه رقص نور از پشت اسپیکر خانگی می توانید رقص نور آن را فعال یا غیر فعال کنید.

 

چگونه رقص نور اسپیکر خانگی را غیر فعال کنیم؟

چگونه رقص نور اسپیکر خانگی را غیر فعال کنیم؟

پیشنهاد می‌کنیم، پیش از آنکه کلید روشن شدن رقص نور را بزنید، چراغها را خاموش کرده تا رنگها و چراغها بهتر جلوه کنند!

برای خرید اسپیکرهای رقص نوردار دنای به دناکالا مراجعه کنید.

تفاوت رقص نور رینگی با تابشی چیست و کدام بهتر است؟ در ویدیو زیر مشاهده نمایید.

http://

 

Tags: , , , , , , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست