نشست پایان سال مدیران و سرپرستان برند دنای برگزار شد!

folder_openاخبار دنای
commentبدون دیدگاه
سمینار مدیران دنای

نشست پایان سال مدیران مجموعه‌ی مهرمینا الکترونیک

نشست مدیران برند دنای- 18 اسفند 1402

هرسال، وقتی اسفند ماه فرا می‌رسد و بوی نوروز در هوا می‌پیچد، مجموعه‌ی مهرمینا الکترونیک، دنای، با حضور مدیریت محترم عامل و مدیران واحدهای مختلف، نشستی برگزار می‌کند. امسال نیز، در روز 18 اسفندماه، این مراسم در هتل سیمرغ برگزار شد. هدف اصلی این نشست، بازبینی عملکرد شرکت در سال رو به پایان جاری و تعیین اهداف و چشم‌انداز آن در سال پیش رو است.

نشست مدیران برند دنای- 18 اسفند 1402

دنای، در سالی که گذشت

بخش آغازین این نشست، به بررسی کامل جایگاه و عملکرد برند دنای، بر اساس آنچه در چشم‌انداز سال 1402 پیش‌بینی شده بود اختصاص داشت. محصولات تولید شده، جایگاه برند در بازار صوت و تصویر و پیشرفتهای حاصل در بحث تولید، مواردی بود که مورد بحث قرار گرفت.

مشکلاتی که در این مسیر، پیش روی دنای بود، به طور عمده این موارد بوده‌اند: موانع ارزی و گمرکی، رکود اقتصادی، تورم و و کاهش قدرت خرید مردم. اما با وجود این موانع، راهی در این سال طی شده است، مثبت ارزیابی شد. از جمله نقاط مثبت دنای، دستیابی به اهداف فروش و خدمات پس از فروش عالی آن بوده است که درصد بالای رضایتمندی مشتریان، گواه این امر است.

دیگر مزیتی که همیشه مهرمینا الکترونیک قائل به آن بوده و امسال نیز با قدرت ادامه یافت، تولید بخش بزرگی از قطعات محصولات در داخل کشور و توسط خود این کارخانه است. این ویژگی، با کمک برنامه‌ریزیهای انجام شده، کمک کرده که خط تولید در تمام سال فعال و پویا باشد و کالا در حال تولید.

نشست مدیران برند دنای- 18 اسفند 1402

چشم‌انداز و اهداف دنای در سال 1403

در بخش دوم نشست، نگاهها به سمت آینده رفت و چشم‌انداز سال جدید، با اعلام برنامه‌ها و چند خبر خوش مطرح شد. یکی از اهداف مهم در این برنامه، تقویت بخش خدمات پس از فروش مهرمینا الکترونیک است.

اگرچه دنای، در بخش خدمات پس از فروش، همیشه عملکردی درخشان داشته و نمره‌ی آن در این بخش از میانگین این حوزه بالاتر بوده، اما بر مجموعه‌ی مهرمینا الکترونیک پوشیده نیست که یکی از ارکان مهم و دلگرمی هر کسب و کاری، مشتریان و خریداران آن هستند و بدون آنها، انگیزه‌ای برای ادامه‌ی راه نیست.

از همین روی، با گسترش و تواناتر نمودن این بخش، تلاش خواهد شد تا عملکردی بهتر از پیش داشته و رضایت مشتریان عزیز بالاتر رود.

اخبار خوش

برنامه و چشم‌انداز سال آینده‌ی دنای، در قالب چند خبر خوش ادامه یافت:

  • واردات تجهیزات:
    مهرمینا الکترونیک، از بدو تاسیس، در پی به‌کارگیری تجهیزات به روز بوده تا کیفیت محصول نهایی، در بهترین حد خود باشد. به همین منظور، در سال جدید، قطعات و تجهیزات به‌روزتر و جدیدتری خریداری خواهد شد.
  • این ماشین‌آلات، پویایی خط تولید را که امسال به خوبی شکل گرفته بالاتر می‌برد، زیرساخت را تقویت می‌کند تا محصول به‌روزتر  جدید اضافه شود و سوئیچ بین خطوط تولید برای تنوع محصول آسان‌تر شود.
    از جمله ماشین آلاتی که خریداری خواهد شد، ماشین آلات جهت تولیدیونیت درایورهای قویتر و با کیفیت‌تر است. دیگر بخشی که تقویت خواهد شد، بخش SMD است. بخش SMD دنای، از قویترین واحدهای SMD ایران در این حوزه است؛ با افزوده شدن دستگاههای جدید به این بخش، این بخش، شاهر توسعه و افزایش قدرت چشمگیری خواهد بود.
همایش سالانه مدیران دنای

همایش سالانه مدیران دنای

  • تکمیل 5 فاز باقی کارخانه به طور همزمان:
    در سال 1391، دنای فعالیت خود را با مونتاژ و تولید گیرنده‌ی دیجیتال، آغاز نمود. در عرض تنها دو سال، با تاسیس کارخانه‌ی شماره‌ی 1 به مساحت 2400 مترمربع، واحدهای تزریق پلاستیک و مونتاژ قطعات SMD و DIP بر فعالیتهایش افزوده شد. سال 1395 سال افتتاح کارخانه‌ی شماره‌ی 2 به مساحت 4800 مترمربع بود. در سال 1402، بتن‌ریزی فاز چهارم این کارخانه آغاز شد تا 1200 مترمربع به فضای تولید افزوده شود.
    در راستای توسعه‌ی کارخانه و خط تولید، در سال جدید، تکمیل 5 فاز باقیمانده‌ی کارخانه امسال کلید خورد، به طور همزمان ادامه خواهد داشت.
همایش سالانه مدیران دنای

همایش سالانه مدیران دنای

  • تولید اسپیکر شارژی:

از بهار سال آینده، 4 مدل اسپیکر شارژی، به سبد محصولات دنای افزوده خواهند شد. این مدلهای پارتی باکس، پس از طی مراحل تحقیق و کارشناسی و بر اساس آخرین فناوری تولید اسپیکر، تولید و راهی بازار لوازم صوت و تصویر خواهند شد.

همایش سالانه مدیران دنای

همایش سالانه مدیران دنای

  • توسعه و تنوع بخشی به حقوق و دستمزد پرسنل:

در کنار تمامی موارد بررسی و مطرح شده، مهرمینا الکترونیک، همکاران شاغل در دفتر و کارخانه‌ی خود را فراموش نکرده است. دنای، بر این باور است که سرمایه‌ی انسانی، بزرگترین سرمایه‌ی اوست؛ به همین جهت همیشه در تلاش است تا حقوق و دستمزد کارکنان خود را، از میانگین دستمزد شاغلین این صنعت بالاتر برد. این توسعه و تنوع بخشی، جدا و فراتر از رویه‌های معمول سال خواهد بود تا امنیت خاطر و رضایت این عزیزان فراهم شود.

نشست، با صحبتهای مدیران واحدهای مختلف مجموعه ادامه پیدا کرد. این مدیران، دیدگاهها و دغدغه‌های خود را مطرح کردند و در نهایت، با گپ و گفت دوستانه و جمع‌بندی بخشهای آن، به پایان رسید.

http://

شرکت مهرمینا الکترونیک با برند دنای، یکی از برترین تولیدکنندگان تلویزیون، اسپیکر خانگی، گیرنده‌ی دیجیتال و ضبط خودرو است که به دلیل کیفیت بالای محصولات، خدمات پس از فروش عالی و قیمت مقرون به صرفه‌ی آن شناخته می‌شود. دنای، به عنوان برندی ملی شناخته می‌شود.

همایش سالانه مدیران دنای

همایش سالانه مدیران دنای

از شما عزیزان سپاسگزاریم که در سال 1402 نیز ما را همراهی نموده و قوت قلبی هستید برای ادامه‌ی پرقدرت تر این راه پر فراز و نشیب. امید است که سال پیش رو، سالی باشد سرشار از خیر و شادی برای ایران عزیز، مردم نازنین ایران و همگی شما همراهان گرامی برند دنای.

Tags: , , , , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست