خدمات پرسکاری ضربه ای

خدمات پرس ضربه ای

شرکت مهر مینا الکترونیک با سابقه مستمر فعالیت با سازندگان محصولات فلزی و با بهره‌مندی از امکانات تولید و کادر مجرب آماده ارائه خدمات پرسکاری ضربه ای و ساخت قطعات فلزی در تناژهای 63 تن تا 100 تن در کمترین زمان می‌باشد.

سالن پرسکاری ما مجهز به 4 دستگاه پرس ضربه ای 63 تن و یک دستگاه 100 تن است و مناسب قطعات پر تیراژ و قالب‌های پروگرسیو یا مرحله‌ای هستند. این دستگاه‌ها مکانیکی بوده و مجهز به فیدرهای سروو، مکانیکی و پنوماتیک، کویل بازکن، صافکن ورق می‌باشند که روش کار را هوشمند کرده و کیفیت قطعه تولیدی را تضمین می‌کنند.

انواع عملیات برشکاری که به وسیله ماشین‌های پرس ما صورت می‌گیرد عبارتند از: پولک زنی، سوراخکاری، شیارزنی، منگنه زنی، فاق زنی، نیم فاق زنی، نیشتر زنی، جدا کردن، قطع کردن، دوره بری، برش غلتک، تراشیدن.

ما در مهر مینا الکترونیک قادر به شکل دادن و برش فلزات، متناسب با نیاز شما و طبق قالب‌های ارائه شده شما هستیم و مدعی هستیم با مونتاژ تخصصی سفارشات پرس و خمکاری ورق فلزی تولیدی‌های صنعتی می‌توانیم فرآیند توسعه محصول را کوتاه و بازده سرمایه‌گذاری آن‌ها را بهبود دهیم.

مزیت‌های خدمات پرسکاری ضربه ای مهر مینا الکترونیک

برخورداری از دستگاه‌های پیشرفته پرس ضربه ای

خدمات پرسکاری ضربه ای مهر مینا الکترونیکسالن پرسکاری مهر مینا الکترونیک در فضایی بالغ بر 120 متر مربع توسط 4 دستگاه پرس ضربه ای 63 تن و یک دستگاه پرس ضربه ای 100 تن تجهیز گردیده است که جزو به‌روزترین و مجهزترین دستگاه‌های پرس ضربه ای هستند و کیفیت بالای قطعه را به همراه دارند.

در جدول زیر مشخصات و ظرفیت این دستگاه‌ها قابل مشاهده است.

مشخصات فنیدستگاه C2 63 دستگاه C2 100
ظرفیت پرس(ton)63100
سرعت اسمی(s.p.m) 90/6060
توان الکتروموتور(kw) 5.57.5
سرعت متغیر(s.p.m) 180-30120-30
توان الکتروموتور با سرعت متغیر(kw) 7.511
کورس متغیر(mm) 100-10140-12
تنظیم رام(mm) 80100
حداکثر ارتفاع قالب در حالت بسته(mm) 260275
فاصله بدنه از مرکز(mm) 270355
فاصله بین ستون ها(mm) 440580
ابعاد میز(mm) 530*750670*1000
ابعاد میز رام(mm) 300*520500*680
قطر و طول دنباله قالب(mm) 60*50170*50
ضخامت میز(زیرین/ رویی)100/80100/80
سوراخ میز(زیرین/ رویی)220/140220/160
وزن تقریبی47008800

دستگاه‌های پرس ضربه ای ما انتخاب مطلوبی برای قالب‌های پروگرسیو یا مرحله‌ای هستند. این ماشین‌ها به نحوی طراحی شده‌اند که می‌توان میزان نیرو، سرعت و دقت مورد نظر برای ساخت قطعه را تنظیم کرد و به شکل مورد نظر رسید، به همین دلیل باید دامنه صحیح نیروی این دستگاه کنترل شود که این امر توسط مهندسین و تکنسین‌های کارآزموده ما به دقت صورت می‌پذیرد.

این ماشین‌آلات از سرعت بسیار بالاتری نسبت به سایر تجهیزات (هیدرولیکی، پنوماتیکی، هیدروپنوماتیکی) برخوردار هستند و گزینه‌ی ایده‌آلی برای پروژه‌های سبک‌تر و خطوط تولید انبوه محسوب می‌شوند. شوک گسستگی مواد در حین برش روی آنها بی‌اثر است و بهترین گزینه برای قالب‌های بلنک زنی و برشکاری محسوب می‌شوند.

دستگاه‌های پرس ضربه ای ما مکانیکی بوده و از نظر نیروی تولیدی جزو پرس‌های نیمه سنگین محسوب می‌شوند. چارچوب این دستگاه‌ها از نوع C-Frame جلو باز بوده که علاوه بر جذب ضربات و ارتعاشات، دسترسی به قالب را از سه جهت رو به رو، راست و چپ امکان‌پذیر می‌سازد که در نهایت علاوه بر تولید قطعه با کیفیت بالا، عمر قالب شما نیز به حداکثر می‌رسد.

خطوط پرسکاری ما به تجهیزات اتوماسیون از قبیل : انواع کویل بازکن، صاف کن، انواع فیدر (مکانیکی ، پنوماتیک و سروو فیدر ) مجهز است. مزایای فراوان اتوماسیون خطوط پرسکاری بر کسی پوشیده نیست و سرعت تولید بالا، جلوگیری از خطای انسانی، کاهش هزینه، افزایش ایمنی و کاهش چشمگیر میزان ضایعات (پرت) از مهم‌ترین مزایای آن است. بنابراین شما اطمینان خواهید یافت که قطعات شما به سرعت در یک اندازه، با بهترین کیفیت و بدون خطا تولید خواهند شد.

از دیگر مزیت‌های دستگاه‌های خطوط پرسکاری ما می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت تغییر کورس و اندازه دهانه دستگاه که استفاده از طیف گسترده‌ای از قالب‌های مختلف را فراهم می‌سازد.
  • از بالاترین سطوح ایمنی مانند نصب پرده نوری بر روی دستگاه استفاده شده است که استفاده از پدال، آزادی دست اپراتور و تولید سریعتر را به همراه دارد.
  • تمامی تابلوهای فرمان دستگاه‌ها از نوع PLC بوده و از معتبرترین و شناخته شده‌ترین برند جهانی(SIEMENS) هستند.
  • این دستگاه‌ها مجهز به کوشن نیوماتیک هستند که وجود آن از دفرمه‌شدن و چروک خوردن قطعه جلوگیری می‌کند.

کنترل قبل از تولید

قبل از تولید در مهر مینا الکترونیک، برای پروژه شما زمان قابل توجهی توسط کارشناسان فنی ما گذاشته خواهد شد و قالب شما با تولید نمونه تست خواهد شد، چرا که طراحی قالب از حساس‌ترین و مهم‌ترین بخش‌های تولید قطعات پرسکاری است.

بدین ترتیب نقاط حساس و مشکل‌آفرین در کار را قبل از تولید پیش‌بینی شده و به کمک شما در طراحی اصلاح می‌کنیم. اعمال این تغییرات مشکلات پرسکاری ورق‌های فلزی و خطای پس از تولید را به کمتر از 1% خواهد رساند.

سرعت بالای تولید

با توجه به اینکه زمان برای تولیدکنندگان جهت فرآیند توسعه محصولاتشان حائز اهمیت است، ما در مهر مینا الکترونیک می‌توانیم سرعت بالای تولید را با استفاده از دستگاه‌های ضربه ای پیشرفته که دارای سرعت حرکت سینه‌ی بسیار زیاد هستند و گزینه ایده آلی برای تولید انبوه محسوب می‌شوند، را تضمین می‌کنیم. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا قطعات شما در زمان تعیین شده تحویل داده شود و چرخه توسعه محصول شما بدون اتلاف وقت به مرحله تولید برسد.

ارسال سریع و ایمن سفارشات

شرکت مهر مینا الکترونیک برای ارسال سفارشات از معتبرترین و ایمن‌ترین شرکت‌های حمل بار استفاده می‌کند و تمام نکات ایمنی را برای بسته‌بندی قطعات به کار می‌گیرد تا سفارشات شما در برابر هرگونه ضربه و فشار ایمن و در کمترین زمان به دستتان برسد.

از نمونه کارهای مهر مینا الکترونیک در زمینه پرسکاری ورق و شکل‌دهی به آن می‌توان به قطعات فلزی محصولات خود شرکت اشاره کرد که گواه بر کیفیت تولید و مهارت اثبات شده این شرکت می‌باشد و شما می‌توانید از کیفیت بالای قطعات تولیدی خود اطمینان حاصل کنید.

نمونه پرس 4

نمونه پرس 4

نمونه پرس3

نمونه پرس 3

نمونه پرس 2

نمونه پرس 2

نمونه پرس 1

نمونه پرس 1

راه‌های ارتباط با کارشناسان مهر مینا الکترونیک جهت ثبت و پیگیری سفارشات

امکان جلسه حضوری و بازدید از کارخانه و دستگاه‌های مونتاژ برای شرکت‌ها با هماهنگی قبلی وجود دارد. برای دریافت خدمات، فرم سفارش زیر را پر نمایید کارشناسان ما در کوتاه‌ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.

تهران
کارشناس خدمات مونتاژ DENAY حامد رحیمی شماره تلفن ثابت 32-37779231-026 داخلی 3000 ساعت پاسخگویی: 07:30 الی 19:30 کل روزهای هفته
09374978057 ساعت پاسخگویی:07:30 الی 19:30 کل روز های هفته . ارتباط آنلاین: فعال در کلیه شبکه های اجتماعی ساعت پاسخگویی: 07:30 الی 24:00
فهرست