گامی دیگر در جهت تولید محصول ملی و با کیفیت

 

شرکت مهرمینا الکترونیک، با برند دنای، همواره کوشیده است تا ضمن تولید محصول با کیفیت، در جهت تولید محصولات پایه‌ای و قطعات نیز رو به خودکفایی برود. یکی از اولویتهای دنای، کاهش نیاز به واردات و حرکت به سوی افزایش تولید قطعات موردنیاز خود بوده است. در همین راستا، متخصصان و کاربلدان این حوزه، در دنای دست به دست هم دادند تا قطعات پلاستیکی و فلزی تلویزیون و اسپیکر، همچون توری‌های فلزی مورد مصرف در اسپیکر، در داخل کشور و خود کارخانه تولید شود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد بخشهای تزریق پلاستیک پرفشار و پرس ضربه‌ای فلزات در کارخانه‌ی دنای، کلیک کنید.

 

 

تولید قطعات اصلی پلاستیکی تلویزیونها و اسپیکرهای دنای در داخل کشور با استفاده از دانش متخصصین داخلی

به گزارش روابط عمومی، مرتضی صفری، مدیر واحد فنی مهندسی شرکت مهرمیناالکترونیک، اعلام کرد در راستای تولید ملی و همچنین استفاده از توان متخصصان داخلی، تمامی قطعات پلاستیکی شامل بدنه و پایه‌ی تلویزیونها همچنین تمامی قطعات فلزی و پلاستیکی اسپیکرهای دنای مانند پایه در کارخانه تولید می‌شود.

تلویزیون هوشمند دنای

وی  افزود این قطعات که از قطعات اصلی و مهم تلویزیون و اسپیکر می باشند قبل از  این به طور کامل از خارج از کشور  وارد می شد ولی در حال حاضر در کارخانه در حال تولید است؛ این امر از سویی نظارت مستقیم و کنترل کیفیت این قطعات را میسر می‌کند و از سویی دیگر منجر به اشتغال‌زایی شده است.

امید است با توسعه این روند شاهد پیشرفت روزافزون داخلی سازی محصولات تولید شده در شرکت مهرمینا الکترونیک باشیم.

http://

 

Tags: , , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست