موفقیت جدید دنای در تولید اسپیکر دیجی دار

اسپیکر دی جی دار و جدید دنای با مدل DE-DA3010DJ4 وارد بازار شد.

شرکت مهرمینا الکترونیک با برند دنای موفق به طراحی و تولید اسپیکر دیجی دار با طراحی منحصر به فرد شد.

این اسپیکر خانگی جدید که از سری اسپیکرهای دیجی دار دنای و با طراحی کاملا جدید و یونیک است با نام اختصاری DE-DA3010DJ4 به بازار معرفی شد.

 

اسپیکر دیجی دار

اسپیکر دیجی دار

مشخصات و ویژگی های اسپیکر دیجی دار جدید دنای

همونطور که می‌دونید، برند دنای، یکی از پیشروهای ساخت اسپیکر در ایران است و محصولات خود را طبق آخرین استانداردها و پروتکل HI-FI ارائه می‌کند. یکی از این محصولات که به تازگی وارد بازار شد، اسپیکر Dj4 است که با 6 ساب‌ووفر 10 اینچی، قدرت صدایی برابر با 160 RMS واقعی تولید می کند. ساب‌ووفر این اسپیکر اکتیوه و با آمپلی‌فایر داخلی آن، صدا را تقویت و کیفیت صدا را بالا می‌برد.

http://

 

این اسپیکر، اولین اسپیکر دیجی دار با طراحی یونیک داخلی و امتیاز آن برای شرکت دنای است.

اسپیکر Dj4، علاوه بر 6 ساب ووفر 10 اینچی که در بالا اشاره شد دارای 2 عدد توییتر یک اینچی نیز است که با پخش صداهای زیر، تجربه‌ی با کیفیت تری از موسیقی را برای علاقه مندان و دوستداران صدا فراهم می کند.

رقص نور و صفحه نمایش اسپیکر دی جی دار

از دیگر ویژگیهای این اسپیکر، صفحه نمایش 7 سگمنت و رقص نور RGB رینگی است که همگام و هموزن با موسیقی، شور و حال فضا را چندین برابر می‌کند. در صنعت روشنایی، محصولاتی که قابلیت تغییر رنگ دارند RGB یا فول‌کالر می گویند. حروف تشکیل‌دهنده‌ی RGB، حروف اول Red=قرمز، Green=سبز و Blue=آبی هست. جالبه بدونید که با ترکیب این سه رنگ، 16 میلیون رنگ تولید می‌گردد. این رنگها در اکثر اسپیکرهای رقص نوردار، با تعدادی لامپ LED و الگوهای گوناگون نوری دیده می‌شوند.

اسپیکر دیجی دار

اسپیکر دیجی دار

Vocal Remover

این قابلیت به کاربر این امکان را می‌دهد که صدای خواننده را از آهنگ در حال پخش، حذف نموده و خود به جای خواننده با استفاده از میکروفون، اجرا کند.

میکروفون با قابلیت Karaoke

اسپیکر دیجی دار 3 ساب 10 دنای مدل DE-DA3010DJ4 با داشتن میکروفون با قابلیت کارائوکه، به کاربران خود این امکان را می‌دهند تا بتوانند همزمان با پخش آهنگ صدای خودشان را از اسپیکر بشنوند و در حقیقت تجربه یک خوانندگی را امکان پذیر می‌سازد.

 

اسپیکر دیجی دار

اسپیکر دیجی دار

ابعاد و پورت های اسپیکر مدل DE-DA3010DJ4 دنای

ویژگیهای دیگر اسپیکر Dj4، ابعاد 350 × 362 × 1470  میلیمتری و جنس بدنه‌ی ام‌دی‌اف آن است که یکی از بهترین متریالها برای این کار به شمار میرود.

از پورت ها و وردی ها و خروجی های صوتی این اسپیکر می توان به ورودی کواکسیال، ورودی اپتیکال، ورودی کابل AUX، بلوتوث، SD کارت، گیتار و غیره اشاره کرد. اسپیکر دیجی دار Dj4 دارای دو پورت هم برای میکروفون با سیم است. همچنین یک میکروفون بیسیم کارائوکه هم در جعبه، همراه محصول قرار دارد.

پنل تنظیم صدای اسپیکر-DJ4

پنل تنظیم صدای اسپیکر-DJ4

دیگر ویژگی های اسپیکر دیجی دارمدل DE-DA3010DJ4

تنظیمات کامل صدا در پنل دیجی این اسپیکر از مزیت های اصلی این اسپیکر به شمار می رود.

5 اکولایزر در قسمت پنل این اسپیکر دیجی دار تعبیه شده است تا کنترل بیشتری روی موسیقی داشته باشید. دوطرف اکولایزرها، میتونید باس و ترِبل‌ و اکورو تغییر بدید؛ همچنین برای تنظیم صدای گیتار و میکروفن نیز تنظیمات مجزایی در نظر گرفته شده است.

از دیگر قابلیتهای Dj4، قابلیت پخش رادیو اف ام و پشتیبانی از بلوتوث نسخه 5 است

 

از اقلام همراه این محصول می توان به دفترچه‌ی راهنما، کنترل از راه دور، یک میکروفون کارائوکه، کابل های ارتباطی بین دو تا باند و کارت گارانتی 18 ماهه مهر مینا الکترونیک اشاره کرد.

همانند تمامی محصولات دنای، این اسپیکر نیز دارای گارانتی 18 ماهه‌ی مهرمینا الکترونیک و 60 ماهه گارانتی تامین قطعات است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اسپیکر دیجی دار مدل DE-DA3010DJ4 دنای می توانید به صفحه این محصول در بخش محصولات دنای مراجعه کنید. 

Tags: , , , , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست