تازه‌های دنای در سال 1401

 

اسفند تمام شد و سال نو فرا رسید. با نو شدن سال، ضمن عرض تبریک، با حفظ چشم‌انداز آینده و روزهای پیش رو در سال جدید، نگاهی هم به کارنامه‌ی پر از موفقیت دنای در سالی که گذشت می‌اندازیم و دستاوردها و محصولات دنای را در سال 1401 مرور می‌کنیم.

در این سال، اگرچه سال دشواری بود، هم از نظر اقتصادی و هم اجتماعی، دنای موفقیت های بسیاری به دست آورد؛ از جمله اضافه کردن یک سری محصول جدید و چند مدل جدید به اسپیکرها و تلویزیونهای خود.

http://

 

در سال 1401، که سال محصولات تازه‌ی دنای بود، خط تولید محصول جدید دنای، ضبط خودرو متولد شد. همزمان با 31 تیرماه، سالروز تاسیس دنای، چهار مدل ضبط خودرو، با این برند، روانه‌ی بازار شدند تا رضایت خیل جدیدی از خریداران و مصرف‌کنندگان را جلب کنند. مدلها و چند ویژگی آنها را می‌توان اینگونه برشمرد:

 

DE-7011F-

توان صدای خروجی 4 در 60 وات دارد. آی­سی ­7388 و قابلیت بلوتوث، پخش فلش مموری(USB)، حافظه­‌ی  micro SD card و پخش رادیوی FM از دیگر ویژگیهای آن هستند.

این محصول نمایشگر(LCD)  هشت کاراکتری و پنل ثابت دارد. رنگ پس زمینه­ ی پنل این محصول مولتی‌کالر بوده و قابلیت انتخاب یک رنگ بخصوص یا تغییر مداوم رنگ پس زمینه­ را دارد. از فرمت های مختلف موسیقی پشتیبانی می‌کند و ریموت کنترل پایونیری و سوکت ایزویی (ISO) دارد.

ضبط خودرو 7011 دنای

DE-7012F

توان صدای خروجی 4 در 60 وات دارد. 4 خروجی مجزای RCA و جک 3.5 میلی متری صدا (AUX) و پخش رادیوی FM از دیگر ویژگیهای آن هستند.

این محصول پنل ثابت با نمایشگر(LCD)  هشت کاراکتری و رنگ پس زمینه­‌ی مولتی‌کالر دارد تا امکان انتخاب یک رنگ بخصوص یا تغییر مداوم رنگ پس زمینه­ وجود داشته باشد. از فرمت های مختلف موسیقی همچون MP3 و WAV پشتیبانی می‌کند و ریموت کنترل پایونیری دارد.

 

ضبط خودرو مدل 7012 دنای

DE-8011D

توان صدای خروجی این مدل پخش خودرو، 4در60 وات است و آی­سی ­7388  دارد. قابلیت­هایی همچون بلوتوث، پخش USB، حافظه­‌ی micro SD card، جک 5.3 میلی متری صدا (AUX) و رادیوی  FMدارد.

پنل این محصول جدا است، نمایشگر هشت کاراکتری داشته و پس زمینه­‌ی آن مولتی‌کالر است. پشتیبانی از فرمتهای MP3، FLAC، WAV وWMA  و ریموت کنترل پایونیری از دیگر ویژگی­های این محصول هستند.

 

ضبط خودرو دنای مدل 8011

DE-8012D

این مدل پخش خودرو، توان صدای خروجی 4در60 وات داشته و دارای قابلیت­های مختلفی از جمله بلوتوث، پخش فلش مموری، پخش حافظه­‌ی micro SD card و جک 3.5 میلی متری صدا (AUX)است.

این محصول پنل ثابت با نمایشگر هشت کاراکتری مولتی‌کالر دارد. این مدل ضبط خودرو فرمتهای MP3، FLAC، WAV وWMA  را پخش می‌کند؛ ریموت کنترل پایونیری و سوکت ایزویی دارد.

 

ضبط خودرو دنای مدل 8012

محصولات دیگری که با مدلهای جدید عرضه شدند اسپیکر و تلویزیون بودند. تلویزیونهای MC در اندازه‌های 32 و 43 اینچ ارائه شدند. با هم نگاهی اجمالی به این دو مدل می‌اندازیم:

 

MC 32

این تلویزیون با اندازه‌ای دارد، مناسب اتاقها و فضاهای کوچک است. زیرا همانطور که می‌دانید، نسبت اندازه‌ی تلویزیون و اتاق باید متناسب باشد تا چشم بیننده آزار نبیند. کیفیت تصویر آن HD  است و از آنجایی که الان بیشتر شبکه‌های تلویزیون ایران با این کیفیت نمایش داده می‌شوند، به خوبی این برنامه‌ها را پشتیبانی می‌کند.  زاویه دید آن بالا و 178 درجه است. پنل این مدل IPS است که از جدیدترین فناوریها در این حوزه است.

این مدل، گیرنده‌ی دیجیتال داخلی دارد، یعنی خرید این مدل تلویزیون، شما را از خرید گیرنده‌ی دیجیتال و صرف هزینه‌ی مجزا بی‌نیاز می‌کند.

این مدل تلویزیون، هوشمند نیست در نتیجه قیمت آن برای کسانی که تمایلی به صرف هزینه برای تلویزیون هوشمند ندارند، گزینه‌ای ایده‌آل است!

 

تلویزیون 32MC

MC 43

تلویزیون 43 اینچی دنای، یکی از مدلهای ساده اما بسیار کاربردی تلویزیون است. کیفیت تصویر Full HD آن، تصویری شفافتر به ارمغان آورده و با زاویه دید 178درجه، برای تماشا از جهات مختلف مناسب است. پنل این مدل از نوع فناوری IPS بوده که در نوع خود، یکی از پیشروهای این حوزه است.

اگر کودک نوپایی در منزل دارید، نیازی نیست نگران لمس شیطنت آمیز دکمه‌های آن به دست او باشید؛ زیرا این تلویزیون مجهز به قفل کودک است. دنای فکر همه‌جا را کرده!

اگر قیمت مناسب، یکی از گزینه‌های اصلی شما در خرید تلویزیون است، این تلویزیون مخصوص خودتان است، زیرا سادگی و هوشمند نبودن آن، قیمت نهایی را پایین آورده و برای کسانی که به دنبال سیستم عامل و وای‌فای در تلویزیون نیستند، می‌توانند از تمامی امکانات معمول تلویزیون بهره ببرند، بدون آنکه هزینه‌ای اضافه پرداخت کنند.

 

تلویزیون 43MC

K-50GFB

تلویزیون 50 اینچ دنای، از مدلهای جدید و هوشمند آن است. دارای رزولوشن تصویر 4k بوده و سیستم عامل آن اندروید نسخه 11 می‌باشد. زاویه دید این مدل بالا و 178 درجه است. روشنایی تصویر مدل K-50GFB بالا و 350-300 نیت است. این مدل دارای WiFi بوده و از HDR پشتیبانی می‌کند.

فناوری پنل VA و خروجی صدای اپتیکال Optical و رم 8 گیگ داخلی، از دیگر ویژگیهای این مدل تلویزیون هستند.

 

تلویزیون 50 اینچ دنای

K-58GFC

رزولوشن تصویر این تلویزیون 4k است که لذت تماشای تلویزیون را چندبرابر می‌کند. تلویزیون 58 اینچ حدید دنای، هوشمند و سیستم عامل آن اندروید نسخه 11 است. زاویه دید این مدل بالا و 178 درجه است. زاویه‌ی دید بالا به این معنی است که اگر از جهات مختلف به تلویزیون نگاه کنید، تصویر آن خراب نمی‌شود و با همان کیفیت زاویه‌ی روبه‌رو می‌توانید از تماشای برنامه‌ها لذت ببرید.

تلویزیون مدل K-58GFC دارای WiFi است که یکی از کاراترین قابلیتها روی تلویزیون است؛ از HDR پشتیبانی می‌کند و پنل آن از فناوری VA است.

تلویزیون‌های هوشمند دنای امکان اتصال وب‌کم و اجرای نرم‌افزار Skype را دارند و کاربر می‌تواند با اتصال وب‌کم به تلویزیون از مکالمه‌ی ویدیویی لذت ببرد. قابلیت نصب بازی و دسترسی به رادیوهای اینترنتی از دیگر ویژگی‌های این مدل است.

ویژگی خاص این مدل تلویزیون، بدون قاب (Frameless) بودن آن است!

 

تلویزیون 58 اینچ دنای

 

می‌رسیم به اسپیکرهای جدید در سال 1401؛ بخشی از قابلیتهای این اسپیکرها را که شامل 3 مدل جدید دی‌جی دار هستند، باهم ببینیم:

 

DE-DA3010DJ4

اسپیکر DJ4، شش ساب‌ووفر 10 اینچی و چهار توییتر 3 اینچ داشته و قدرت صدای این اسپیکر 160وات است. ساب‌ووفر این اسپیکر از نوع اکتیو بوده و دارای آمپلی فایر داخلی است که صدا را تقویت و باعث افزایش کیفیت صدا می‌شود.

بدنه‌ی DJ4 از جنس ام‌.د‌ی‌.اف است که در کیفیت صدا اثر مثبتی دارد. این مدل قادر به پخش فایل‌های صوتی MP3 است و مجهز به بلوتوث، USB و TF card است.

از دیگر ویژگیهای این اسپیکر می‌توان به ووکال ریموور و میکروفون با قابلیت کارائوکه نام برد که هردو از امتیازهای مثبت یک باند خانگی هستند. پورت اتصال گیتار الکترونیک، کلید تنظیم صدای ورودی گیتار، DJ mode و MIC TONR CHANGER  قابلیتهایی هستند که کارایی این اسپیکر را به طرز فوق‌العاده‌ای تغییر می‌دهند.

اسپیکر دیجی4

اسپیکر دیجی دار

 

DE-DA2012DJ3

اسپیکر ایستاده 2 ساب 12 دنای مدل DJ3، دارای 4 ساب‌ووفر 12 اینچ و دو توییتر 1 اینچ است. قدرت صدای این اسپیکر 160 وات است. صفحه نمایش 7Segment  آن، امکان دیدن نام موسیقی در حال پخش را می‌دهد.

پنل دی‌جی این اسپیکر، امکاناتی در حد یک دی‌جی به شما می‌دهد تا با آن فضای مهمانی را به کلی تغییر دهید و خاطره سازی کنید! کارائوکه و ووکال ریموور نیز از قابلیتهای جدید و هیجان‌انگیز اسپیکرDj3 هستند تا بتوانید تجربه‌ی خوانندگی را در منزل داشته باشید.

از پورتهای آن خواسته باشید،  AUX، Optical و Coaxial هستند که هرکدام نقش مفیدی در کارایی اسپیکر بازی می‌کنند.

اسپیکر دیجی3 دنای

اسپیکر دیجی دار

 

DE-DA3010DJ2

اسپیکر دنای، 160 وات قدرت صدا دارد که آن را از 6 ساب‌ووفر 10 اینچی و چهار توییتر 3 اینچی می‌گیرد. قابلیت پخش Mp3 و اتصال بلوتوث، بخشی از قابلیتهای DJ2 هستند.

صفحه نمایش LED digital برای دیدن نام موسیقی در حال پخش کارایی دارد. میکروفون بیسیم، کارائوکه و ووکال ریموور از قابلیتهایی هستند که این اسپیکر را برای بسیاری از خریداران جذاب می‌کنند.

اسپیکر دیجی2 دنای

اسپیکر دیجی2 دنای

 

ZAGROSS310

این اسپیکر یکی از قدرتمندترین اسپیکرهای دنای است. با 240 وات قدرت صدا، گوی سبقت را از بسیاری از اسپیکرها ربوده! این قدرت صدا را از 3 ساب‌ووفر ده اینچی، دو میدرنج چهار اینچی و دو توییتر 1 اینچی گرفته است. ساب‌ووفرهای آن اکتیو هستند یعنی یک آمپلیفایر داخلی دارند.

رقص نور RGB زیبایی دارد و با نمایشگر LED digital display، ترکیب مناسبی از نور و رنگ را به خانه‌ی شما هدیه می‌کند. رادیو FM، AUX، Optical، Coaxial و بلوتوث، چند کارایی قابل توجه در این اسپیکر هستند و کارائوکه نیز گل سرسبد آنهاست!

 

اسپیکر مدل ZAGROSS310 دنای

اسپیکر مدل ZAGROSS310 دنای

 

 

ZIGMA310

زیگما، یک واژه‌ی یونانی است؛ اما در این سری اسپیکرها، نامی زیبا برای یکی از باندهای خانگی رقص نوردار دنای با 240 وات قدرت است. 6 ساب ‌ووفر 10 اینچی، دو میدرنج 4 اینچی و دو توییتر 1 اینچی از یاران این اسپیکر هستند.

بلوتوث، Mp3، TF card(micro SD card)، USB و پورتهای کواکسیال و اپتیکال ویژگیهایی هستند که در این اسپیکر جمع شده‌اند تا کاربردی فراتر از انتظار شما ارائه دهند. به این قابلیتها، میکروفون بیسیم (wireless) با قابلیت کارائوکه را هم اضافه کنید تا جمع آنها جمع شود!

باند خانگی ZIGMA310

باند خانگی زیگما

 

جدیدترین مدلهای ضبط خودرو، تلویزیون و اسپیکر را با هم دیدیم، اما گیرنده‌ها را فراموش نکرده‌ایم! دنای یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان گیرنده‌ی دیجیتال در ایران است و همیشه در این زمینه حرفی برای گفتن داشته است. در سال 1401 نیز، با 6 مدل جدید گیرنده‌ی دیجیتال، مهمان خانه‌ها شده است. از ویژگیهای مهم این گیرنده‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

کیفیت تصویر آنها Full HD بوده و کانال‌های تلویزیونی با کیفیت HD با فرمت H.265 را پشتیبانی می‌کند. این دستگاهها دارای پردازشگر پرسرعت، قدرت دریافت سیگنال بالا و تیونر قدرتمند است. این گیرنده‌ها قادر هستند تا در کنار وظیفه معمول خود به پخش عکس، فیلم و موسیقی در فرمت‌هایی متنوع بپردازند.

گیرنده‌های دنای، دارای خروجی AV و HDMI برای اتصال به تلویزیون بوده و همچنین دارای پورت USB می‌باشد. با قابلیت PVR موجود در این مدل می‌توانید برنامه‌های مورد علاقه خود را در حافظه جانبی ذخیره کنید.این مدل از زیرنویس فارسی پشتیبانی می‌کند.

قابلیت خاموش و روشن شدن خودکار، زمان‌بندی پخش و ضبط خودکار، توان مصرفی کم، ماشین زمان و تقویت کننده‌ی سیگنال از دیگر ویژگیهای این گیرنده‌ها هستند.

گیرنده دیجیتال دنای

گیرنده دیجیتال دنای

 

دستاوردها و محصولات جدید دنای، در سال 1401 را نام بردیم؛ اما خبر خوش اینکه دنای در سال 1402 نیز با محصولات جدید در کنار شما همراهان عزیز خواهد بود. از جمله:

 

اسپیکر DE-WB3010DJ5:

یکی از جدیدترین محصولات دنای که به زودی راهی بازار می‌شود، اسپیکر DJ5 است. این اسپیکر شش ساب‌ووفر ده اینچی و دو توییتر 1 اینچی دارد که تضمین کننده‌ی 240 وات قدرت صدای آن است.

همانطور که از نام آن بر می‌آید، یک پنل دی‌جی دارد و این پنل خود به تنهایی بسیاری از ویژگیها را در خود دارد. مانند: موسیقیهای پیشفرض، تربل (Treble)، بِیس (Bass)، اکوالایزر و تنظیم صدای میکروفون.

رقص نور این اسپیکر به دو شکل رو به بالا و دور ساب‌ووفرها است که خود آن نیز یکی از جذابیتهای این اسپیکر خواهد بود. با استفاده از ریموت یا دکمه‌ی روی پنل این اسپیکر، می‌توانید شکل رقص نور این محصول را عوض کنید و از نورافشانی آن لذت ببرید.

بلوتوث، Mp3، TF card(micro SD card)، USB و پورتهای کواکسیال و اپتیکال قابلیتهای دیگر DJ5 هستند.

کارائوکه، ووکال ریموور و میکروفون بیسیم (wireless) یاران این اسپیکر هستند تا دی کنار دی‌جی، حسابی به مراسم و مهمانی شور و شعف دهند.

اسپیکر دیجی5 دنای

اسپیکر دیجی5 دنای

تلویزیون 65 اینچ:

تلویزیون است و فیلم دیدن! این مدل جدید تلویزیون دنای که به زودی در بازار رخ می‌نمایاند، با ابعاد بزرگ خود، بسیار مناسب تا یک روز تعطیل با خانواده به تماشای فیلم بنشینید و از آن لذت ببرید. اطلاعات دقیقتر آن به زودی…

 

متشکریم که با این اخبار داغ همراه دنای بودید؛ برای بازدید از محصولات موجود به سایت دناکالا، مراجعه فرمایید.

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست