دنای، نوروز 1403 را صمیمانه تبریک می‌گوید!

بهارا شورِ شیرینم برانگیز
شرارِ عشقِ دیرینم برانگیز
***
بهارا شورِ عشقم بیشتر کن
مرا با عشقِ او شیر و شکر کن
***
گهی چون جویبارم نغمه آموز
گهی چون آذرخشم رخ برافروز
***
بهارا زنده مانی، زندگی‌ بخش
به فروردینِ ما فرخندگی بخش
ه.ا.سایه

 

پیام مدیرعامل به مناسبت نوروز

بار دگر جهان رخت تازه بر تن کرده و غبار سال کهنه از جان بزدوده. باشد که شادکامی و تندرستی، ره‌آورد این سال نو باشد برای شما و خانواده‌ی محترمتان و با نغمه‌ی بلبل، آرامش و شادی در روزگارتان طنین‌انداز شود.

بیش از 12 سال از فعالیت مجموعه‌ی مهرمینا الکترونیک، دنای گذشته و در این 12 سال، گامهایی در راستای توسعه‌ی چرخهای تولید کشور برداشتیم؛ گامهایی آهسته ولی پیوسته و خستگی ناپذیر.

این گامها، با همراهی شما عزیزان، به ثمر نشست. با گیرنده آغاز کردیم و امروز تلویزیون و اسپیکر و پخش خودرو را در بازار داریم. به زودی اخبار جدیدی از محصولات تازه‌تر دنای، به گوش خواهد رسید. زیرا ما در دنای، بر این باوریم که راه دراز است و این هنوز آغاز این مسیر است.

در آستانه‌ی سال جدید، قدردان همراهیِ تا به امروزِ شما هستیم و دستانتان را صمیمانه می‌فشاریم. امید که در ادامه نیز، دوش به دوش هم، تولید و عرضه را قدرتمندتر از دیروز پیش ببریم و گامهایی موفق در راه رضایت مشتریان برداریم.

                                                نوروزتان پیروز

 

http://

ساعات کاری مجموعه‌ی مهرمینا الکترونیک در نوروز

به اطلاع می‌رساند، آخرین روز کاری مهرمینا الکترونیک، دنای، در سال 1402، روز دوشنبه 28 اسفندماه بوده و در اولین روز کاری پس از تعطیلات، روز 14 فروردین 1403 پاسخگو و همراه شما عزیزان خواهیم بود.

 

ساعات کاری بخش خدمات پس از فروش دنای در نوروز

بخش خدمات پس از فروش دنای، در نوروز، از 5 فروردین تا 8 فروردین 1403، از ساعت 9 صبح تا 14:30 و در تاریخ 9 فروردین ماه، از ساعت 9 تا 13، آماده‌ی خدمت‌رسانی به شما گرامیان خواهد بود. برای برقراری تماس با بخش خدمات پس از فروش دنای، می‌توانید با شماره تلفن 67417-021 تماس حاصل کنید.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست