سپاس از حضور گرمتان در بیست و دومین نمایشگاه لوازم خانگی 1401

بیست دومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی

 

شرکت مهرمینا الکترونیک با برند دنای، قدردان و سپاسگزار استقبال پرشور شما عزیزان بازدیدکننده از غرفه‌ی دنای در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی است.

بیست و دومین دوره‌ی نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی، از بیست و نهم آذر تا دوم دی ماه 1401، در محل دائمی نمایشگاههای بین‌المللی تهران (خیابان سئول) برگزار شد. در این نمایشگاه، برندهای صاحب نام لوازم خانگی و تولیدکنندگان برتر لوازم صوتی و تصویری، حضور بهم رساندند و در غرفه‌ها جداگانه، به نمایش و معرفی محصولات خود پرداختند. مهرمینا الکترونیک (دنای) نیز، مانند سال گذشته، در این نمایشگاه حاضر شد و در غرفه‌ی خود در سالن 38A، پذیرای علاقه‌مندان و همراهان بود.

غرفه دنای در نمایشگاه لوازم خانگی 1401

این نمایشگاه، هرسال با هدف آشنایی مصرف‌کنندگان محترم محصولات صوتی و تصویری و لوازم خانگی، با تازه‌ترین تولیدات این حوزه‌ها، برگزار می‌شود. از نامهای قدیمی و شناخته‌شده تا برندهایی که زمان زیادی از تولدشان نمی‌گذرد، در نمایشگاه حاضر شدند تا از نزدیک با همکاران، مصرف‌کنندگان و رقبای خود آشنا شوند. مجموعه‌ی مهرمینا الکترونیک، معتقد است این نمایشگاه، کمک می‌کند دنای به عنوان یکی از نامهای شایسته‌ی بازار صوت و تصویر، ارتباطی صمیمانه‌تر با نمایندگان خود داشته باشد؛  در فرصتی استثنائی همه‌ی محصولاتش را یکجا و با بهترین شکل به مشتریان نهایی خود معرفی و عرضه کند و در میان رقبا، تصویری اثرگذار از خود برجای بگذارد. از همین رو، نمایشگاه 1401 را فرصتی درخشان دانست و با قدرت در آن حضور یافت.

 

استقبال گروههای سنی مخلف از نمایشگاه 1401 دنای

مخاطبان این نمایشگاه، صاحبان پیشه‌های مرتبط با حوزه‌های لوازم خانگی و صوت و تصویر، عاملان فروش و مصرف‌کنندگان خانگی این محصولات هستند. علیرغم همزمانی این نمایشگاه با روزهای پایانی آذرماه و شب یلدا، همچنین سرمای هوای تهران در آن زمان، استقبال از این نمایشگاه فراتر از انتظار بود و شمار بازدیدکنندگان در مقایسه با سالهای پیش چشمگیرتر بود و از همه‌ی اقشار و گروههای سنی از آن بازدید کردند.

گزارش تصویری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی – دنای

http://

 

بیست دومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی

 

ضمن قدردانی صمیمانه از استقبال شما بازدیدکنندگان نمایشگاه لوازم خانگی، بر خود واجب می‌دانیم تا از تک تک عزیزانی که در غرفه‌ی دنای حضور بهم رساندند و توفیق دیدارشان را در نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی داشتیم، کمال سپاس را داشته باشیم. حضور گرم شما، سوز زمستان را زدود.

Tags: , , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست