چرا رقص نور اسپیکر خانگی فعال نمی‌شود؟

folder_openمعرفی محصولات, مقالات
comment4 دیدگاه

علت روشن نشدن رقص نور اسپیکر خانگی

اسپیکرهای خانگی که رقص نور دارند، نقشی فراتر از پخش آهنگ ایفا می‌کنند. این اسپیکرها با رقص نور، حس یک سالن بزرگ رقص را ایجاد می‌کنند و شور و هیجان فضا کاملا بیشتر می‌شود. برای فعال کردن رقص نور اسپیکر خانگی ابتدا مقاله‌ی «چطور رقص نور اسپیکر خانگی را فعال کنیم؟» را بخوانید. اگر از این روش رفتید و فعال نشد، ادامه‌ی مقاله را مطالعه کنید.

چرا رقص نور اسپیکر خانگی فعال نمی شود؟

قدم به قدمِ کشف دلیل فعال نشدن رقص نور

قدم اول-روشن نبودن دکمه‌ی آن:

اولین دلیل که شاید خیلی ساده به نظر برسد این است که دکمه‌ی آن را از پشت دستگاه روشن نکرده‌اید! روی بدنه‌ی پشت اسپیکر خانگی، دکمه‌ای برای خاموش و روشن کردن رقص نور اسپیکر خانگی تعبیه شده است. اگر دکمه را روی حالت روشن گذاشتید و باز روشن نشد، به قدم بعدی بروید.

قدم دوم- عدم اتصال کابل رابط:

کابل رابط مخصوص را بررسی کنید. همراه محصول، دو کابل در جعبه قرار داده می‌شود که یکی از آنها برای اتصال لامپهای رقص نور است. این کابل باید درست وصل شده باشد. اگر درست نبود بر اساس دفترچه آن را وصل کنید. اگر بعد از این دو قدم، باز هم روشن نشد، قدم سوم را دنبال کنید.

قدم سوم- تنظیم نبودن:

در مدلهای جدید اسپیکر خانگی، روی کنترل از راه دور، دکمه‌ای برای تغییر تنظیمات رقص نور قرار داده شده است. با کمک این دکمه، می‌توانید تنظیمات را تغییر دهید. زیرا ممکن است لامپهای رقص نور سالم باشد و کابل هم درست متصل شده باشد، اما به گونه‌ای تنظیم شده باشد که با موسیقی، رقص نور دیده نشود. یا شاید تنظیمات آن روی یک حالت ثابت مانده باشد. با استفاده از کنترل، این تنظیمات را، بررسی کنید.

قدم نهایی- تماس با خدمات پس از فروش دنای:

اگر کلیه‌ی موارد بالا را بررسی کردید اما به نتیجه نرسیدید، با شماره تلفن 67347-021، بخش خدمات پس از فروش شرکت دنای، تماس بگیرید. بدون تماس، به هیچ بخش دیگری از دستگاه دست نزنید و هیچ پیچی را باز نکنید؛ زیرا اگر به سخت‌افزار مربوط باشد و پشت دستگاه یا قسمتهای دیگر بدون هماهنگی واحد خدمات پس از فروش باز شود، دستگاه از گارانتی 18 ماهه خارج می‌شود.

تفاوت رقص نور رینگی با تابشی چیست و کدام بهتر است؟ در ویدیو زیر مشاهده نمایید.

http://

 

آیا باند خانگی با اسپیکر خانگی فرق دارد؟

خیر، معمولا اصطلاحات باند خانگی، سینمای خانگی یا اسپیکر خانگی، هرسه به اسپیکرهای خانگی ایستاده اطلاق می‌شود.

اسپیکر خانگی چیست؟

به دستگاه پخش موسیقی و صدا که قابلیت پخش انواع رده های صدایی را دارد و برای استفاده در فضای منزل کابرد دارد، اسپیکر خانگی گفته می‌شود. در مدلهایی از اسپیکر خانگی، رقص نور و پنل دی‌جی هم قرار دارد.

تفاوت اسپیکر دیجی دار با اسپیکر خانگی چیست؟

هردوی این دستگاهها، از لحاظ پخش موسیقی و صدا مشابه هستند؛ تنها تفاوت این دو مدل، این است که اسپیکر دی‌جی دار، مجهز به پنلی است که امکاناتی مختلف دارد.
Tags: , , , , , , ,

Related Posts

4 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست